ROZWIŃ Z NAMI SKRZYDŁA

Pilotowanie statków powietrznych to wielka przygoda. Nauczymy Cię brać w niej udział w sposób bezpieczny i umiejętny.

Od pond 90 lat szkolimy kolejne pokolenia znakomitych pilotów. Nasi szkoleniowcy dzielą się z kursantami bogatą widzą, doświadczeniem i umiejętnościami, a swoje kompetencje nieustannie udowadniają, zdobywając kolejne sukcesy w zawodach krajowych i międzynarodowych. Wielu z nich równocześnie lata w liniach lotniczych, na wszystkich typach samolotów, na całym świecie.

Co nas wyróżnia?

Aeroklub Warszawski nie jest firmą, a stowarzyszeniem. Powstał z miłości do latania i skupia wokół siebie jego pasjonatów. Członkami naszego stowarzyszenia są zarówno początkujący piloci, jak i mistrzowie świata oraz kapitanowie Boeingów 787 Dreamlinerów.

KURS SAMOLOTOWY PPL(A) / LAPL(A)

Teoretyczny kurs samolotowy - PPL(A) - Private Pilot Licence lub LAPL(A) -Light Aircraft Pilot Licence

Szkolenie teoretyczne do licencji PPL(A) / LAPL(A) to w sumie 100 godzin wykładowych, podczas których przyswoisz sobie wiedzę z takich dziedzin, jak:

  • prawo lotnicze
  • człowiek – możliwości i ograniczenia
  • łączność
  • meteorologia
  • zasady lotu
  • procedury operacyjne
  • wykonanie i planowanie lotu
  • ogólna wiedza o samolocie
  • nawigacja

Oprócz wykładów czekają Cię również zajęcia praktyczne w hangarze, w czasie których dokładnie zapoznasz się ze wszystkimi elementami samolotu oraz nauka kołowania i lot zapoznawczy zgodnie z programem szkolenia.

ZOSTAŃ PILOTEM SAMOLOTU

UKOŃCZENIE KURSU TEORETYCZNEGO PPL(A) / LAPL(A)

Ukończenie kursu teoretycznego PPL(A) / LAPL(A):

  • przygotuje Cię do zdania egzaminów teoretycznych na licencję pilota PPL(A), zarówno wewnętrznych, jak i w ULC (Urzędzie Lotnictwa Cywilnego)
  • pozwoli na rozpoczęcie szkolenia praktycznego, nawet jeszcze w trakcie trwania kursu teoretycznego
  • jest pierwszym etapem drogi, jaką odbywa każdy przyszły pilot
  • będzie nową wielką przygodą

Kandydaci na pilotów, po naszych stacjonarnych kursach teoretycznych, uzyskują bardzo wysoką zdawalność podczas egzaminów w ULC.

DALSZA ŚCIEŻKA SZKOLENIOWA

Kolejnym etapem, na drodze do bycia pilotem, jest szkolenie praktyczne do licencji PPL(A), czyli loty samolotem z instruktorem lub, na późniejszym etapie, z nadzorem instruktorskim. Podczas szkolenia praktycznego w Aeroklubie Warszawskim:

  • masz możliwość wyboru typu samolotu, na którym chcesz się szkolić
  • do wyboru są samoloty AT-3, Cesssna 152, Cessna 172
  • istnieje możliwość zmiany typu samolotu podczas szkolenia, jeśli będziesz mieć takie życzenie
  • część instruktorów poznasz już na etapie szkolenia teoretycznego
  • masz możliwość wybrać sobie instruktora
  • za loty z instruktorem możesz rozliczać się na bieżąco, za konkretne wylatane godziny, nie musisz płacić za całość szkolenia praktycznego „z góry”.

CO ZAWIERA KURS

  • 100 godzin wykładów on-line z najlepszymi fachowcami w swoich dziedzinach
  • zajęcia teoretyczne w hangarze, przy samolotach
  • gwarancję najwyższej jakości szkolenia, potwierdzoną wysokim wskaźnikiem zdawalności egzaminów teoretycznych w ULC przez naszych kursantów
  • naukę kołowania i lot zapoznawczy zgodnie z programem szkolenia. Wartość lotu w przypadku szkolenia do licencji PPL(A) to 609 zł.

Co jeszcze daje Ci kurs teoretyczny PPL(A) lub LAPL(A)? Szansę na rozpoczęcie wspaniałej przygody, dzięki której, być może, odkryjesz w sobie pasję i uczynisz z niej zarówno sposób na życie, jak i ścieżkę dalszej kariery zawodowej.

ETAPY KURSU

Co musisz zrobić, aby zdobyć swoja pierwszą licencję pilota samolotowego?

Jeśli masz jakieś pytania - skontaktuj się z nami!

KTO MOŻE SIĘ ZAPISAĆ NA KURS?

Na kurs samolotowy do licencji PPL(A) / LAPL(A) mogą zapisać się osoby, które ukończyły 16 lat. Jest to minimalny wymagany wiek do pierwszego samodzielnego lotu. Aby ubiegać się o licencję, trzeba mieć ukończone 17 lat. Osoby, które nie mają polskiego obywatelstwa, muszą zgłosić się do Urządu Lotnictwa Cywilnego po szczegółowe wytyczne. Dopiero później mogą rozpocząć szkolenie. Przed pierwszym lotem samodzielnym kandydaci muszą posiadać lotnicze badania lekarskie, minimum klasy drugiej dla licencji PPL(A) i klasy LAPL dla licencji LAPL(A).

TERMINY 2021

Pilotowanie statków powietrznych to wielka przygoda. Nauczymy Cię brać w niej udział w sposób bezpieczny i umiejętny. Od ponad 90 lat szkolimy kolejne pokolenia znakomitych pilotów. Nasi szkoleniowcy dzielą się z kursantami bogatą widzą, doświadczeniem i umiejętnościami, a swoje kompetencje nieustannie udowadniają, zdobywając kolejne sukcesy w zawodach krajowych i międzynarodowych.

TOP