Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages
  • Kamerki
  • Dla członków
  • Anonimowe powiadomienia
    • Kamerki
    • Dla członków
    • Anonimowe powiadomienia

Aeroklub WarszawskiAeroklub Warszawski

  • Sklep
    • Vouchery
      • Loty samolotem
      • Loty szybowcem
      • Skoki spadochronowe
      • Loty balonem
    • Szkolenia
      • szkolenia samolotowe
      • szkolenia szybowcowe
      • szkolenia spadochronowe
      • szkolenia balonowe
    • Książki
    • Promocje
    • Bony
    • Gadżety
  • Usługi
    • Szkolenia
    • Obsługa techniczna
    • Hangarowanie
    • Warsztat spadochronowy
    • CAMO
    • Wynajem sal
    • Imprezy okolicznościowe
  • Szkolenia
    • Szkolenia samolotowe
    • Szkolenia szybowcowe
    • Szkolenia spadochronowe
    • Szkolenia balonowe
    • Szkolenia instruktorskie
  • Sekcje
    • Sekcja balonowa
    • Sekcja spadochronowa
    • Sekcja mikrolotowa
    • Sekcja modelarska
      • Modelarnia
    • Sekcja samolotowa
    • Sekcja szybowcowa
  • Dla biznesu
    • Eventy
    • Wynajem sal
    • Imprezy firmowe
  • AEROKLUB
    • Historia
    • Władze
    • Instruktorzy
    • Sportowcy
    • Działalność społeczna
    • Partnerzy
    • 1,5%
    • Aktualności
    • Kalendarz wydarzeń
    • Legitymacje klubowe
    • Składki
    • Jak zostać członkiem
    • Platforma intranetowa
  • Media
    • Dla mediów
    • Sponsoring sportu
    • Aktualności
    • Galeria
  • Kontakt
niedziela, 12 marca 2023 / Published in Sekcja Samolotowa - rajdy

Rajd Mazury 2022

Rajd przez mazurskie (i nie tylko) lotniska za nami. Wystartowaliśmy z Babic w piątek, 26-go sierpnia rano. Pierwszym przystankiem były Gryźliny (EPGR), a następnie Elbląg (EPEL), gdzie pierwotnie zakładaliśmy krótkie zwiedzanie miasta, ale ponieważ gonił nas czas, skończyło się tylko na szybkiej kawie. Zostaliśmy bardzo miło przyjęci i na pewno wrócimy tam na dłużej. Następnie, zgodnie z planem, wylądowaliśmy w Dajtkach – szybkie tankowanie i kilkuminutowy przejazd taksówką do restauracji “Przystań” w Olsztynie na zasłużony obiad. Po obiedzie czekał na nas już ostatni, najkrótszy odcinek zaplanowany na ten dzień i lądowanie w Kikitach, gdzie zostaliśmy na noc. Korzystając ze wspaniałej pogody i ciepłego, letniego wieczoru, poszliśmy całą grupą nad jezioro, gdzie znajomi gospodarzy udostępnili nam swoje sprzęty – rower wodny, SUP i e-Foil, więc dopiero noc i świadomość lotów kolejnego dnia zmusiła nas do snu. Kiedy wróciliśmy do hotelu, czekała na nas kolacja, która płynnie przeszła w ognisko – takie z gitarą i śpiewami, a jakże!

     

Następnego dnia po śniadaniu rozłożyliśmy znaki na pasie i chętni mogli potrenować lądowanie na celność. Potem wszyscy ruszyliśmy w trasę zaplanowaną na ten dzień – najpierw wylądowaliśmy w Kętrzynie (EPKE), potem w Giżycku (EPGM), gdzie znów taksówki zawiozły nas do restauracji Stary Młyn na obiad. Po obiedzie przyszedł czas na krótki odpoczynek, a potem klasycznie- tankowanie, przelot i lądowanie w Suwałkach (EPSU), gdzie podziwialiśmy nowy pas, a później w Zawiszynie (EPZW), który leży już w strefie ADIZ, tuż przy samej granicy z Obwodem Kaliningradzkim (z tego względu musieliśmy na ten odcinek złożyć plan lotu). Stamtąd, po emocjonującym starcie (tuż za pasem wyrasta górka), polecieliśmy do Giży (EPGE), gdzie mieliśmy zaplanowany nocleg. Korzystając z doświadczeń dnia poprzedniego, zostawiliśmy rzeczy w pokojach i pobiegliśmy nad jezioro korzystać z pięknej pogody. Kolejny ciepły wieczór, kolejna wspólna kolacja. Tym razem bez ogniska i gitary, ale za to z grillem i lotniczymi historiami.

     

Ostatniego dnia wstaliśmy wcześnie rano, żeby spokojnie zjeść śniadanie i wyruszyć na spływ kajakowy -podstawionym busem dotarliśmy na miejsce startu, skąd przez godzinę wiosłowaliśmy po urokliwej rzece, aby w końcu dotrzeć do jeziora, skąd wspomniany bus odwiózł nas z powrotem do Giży. Tam już tylko szybki obiad i trzeba było ruszać w drogę powrotną. Przelecieliśmy nad Śniardwami, zrobiliśmy podejścia do lądowisk w Mrągowie (EPMG) oraz Babiętach (EPBB) i wylądowaliśmy w Szymanach (EPSY) na szybkie tankowanie. Później już prosto na Babice – mimo burzowej pogody wylądowaliśmy bez komplikacji.

Podsumowując – odwiedziliśmy 10 lotnisk, pływaliśmy w jeziorach, zwiedziliśmy z góry kawałek kraju, podziwialiśmy wspaniałe widoki, wykorzystaliśmy wieczory do integracji i mogliśmy poćwiczyć nowe umiejętności.

    

Tagged under: #rajd samolotowy

Archiwum

  • maj 2025
  • marzec 2025
  • styczeń 2025
  • listopad 2024
  • wrzesień 2024
  • lipiec 2024
  • maj 2024
  • kwiecień 2024
  • luty 2024
  • styczeń 2024
  • grudzień 2023
  • listopad 2023
  • październik 2023
  • wrzesień 2023
  • sierpień 2023
  • lipiec 2023
  • czerwiec 2023
  • maj 2023
  • kwiecień 2023
  • marzec 2023
  • luty 2023
  • styczeń 2023
  • grudzień 2022
  • listopad 2022
  • październik 2022
  • sierpień 2022
  • lipiec 2022
  • czerwiec 2022
  • maj 2022
  • kwiecień 2022
  • marzec 2022
  • luty 2022
  • styczeń 2022
  • listopad 2021
  • październik 2021
  • wrzesień 2021
  • sierpień 2021
  • lipiec 2021
  • czerwiec 2021
  • maj 2021
  • kwiecień 2021
  • marzec 2021
  • luty 2021
  • styczeń 2021
  • grudzień 2020
  • listopad 2020
  • październik 2020
  • wrzesień 2020
  • sierpień 2020
  • lipiec 2020
  • czerwiec 2020
  • maj 2020
  • kwiecień 2020
  • marzec 2020
  • luty 2020
  • styczeń 2020
  • grudzień 2019
  • listopad 2019
  • październik 2019
  • wrzesień 2019
  • sierpień 2019
  • lipiec 2019
  • czerwiec 2019
  • maj 2019
  • kwiecień 2019
  • marzec 2019
  • luty 2019
  • styczeń 2019
  • grudzień 2018
  • listopad 2018
  • październik 2018
  • wrzesień 2018
  • sierpień 2018
  • lipiec 2018
  • czerwiec 2018
  • maj 2018
  • kwiecień 2018
  • marzec 2018
  • luty 2018
  • styczeń 2018
  • grudzień 2017
  • listopad 2017
  • październik 2017
  • wrzesień 2017
  • sierpień 2017
  • lipiec 2017
  • czerwiec 2017
  • maj 2017
  • kwiecień 2017
  • marzec 2017
  • luty 2017
  • styczeń 2017
  • grudzień 2016
  • listopad 2016
  • październik 2016
  • wrzesień 2016
  • sierpień 2016
  • lipiec 2016
  • czerwiec 2016
  • maj 2016
  • kwiecień 2016
  • marzec 2016
  • luty 2016
  • styczeń 2016
  • grudzień 2015

Przekaż 1,5% podatku

Wesprzyj działalność sportową i szkoleniową polskich lotników poprzez Aeroklub Polski.
KRS: 0000122672

  • Historia
  • Władze
  • Instruktorzy
  • Działalność społeczna
  • Kalendarz
  • Galeria
  • Aktualności
  • Szkolenia
  • Obsługa techniczna
  • Hangarowanie
  • Warsztat spadochronowy
  • CAMO
  • Kamerki
  • Dla członków
  • Vouchery
  • Gadżety
  • Bony
  • Imprezy firmowe
  • Wynajem sal
  • Dla mediów
  • Nr konta bankowego

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages

Aeroklub Warszawski
ul. Księżycowa 1
01-934 Warszawa

Sekretariat:
telefon:  22 834 93 35
e-mail: info@aeroklub.waw.pl
godziny pracy: pon. – pt. godz. 9:00 – 17:00

Skoki tandemowe
https://rezerwacje.skydive.waw.pl
telefon: 222 43 57 47
e-mail: rezerwacje@skydive.waw.pl

Loty samolotem i szybowcem
https://rezerwacje.aeroklub.waw.pl
telefon: 222 43 57 47
e-mail: vouchery@aeroklub.waw.pl

Designed by Digy © 2019 AEROKLUB WARSZAWSKI All rights reserved.
System do zarządzania ATO i CAMO dostarcza Evionica.com
Polityka prywatności

Przekaż 1% podatku

Wesprzyj działalność sportową i szkoleniową polskich lotników poprzez Aeroklub Polski.
KRS: 0000122672

Aeroklub Warszawski
ul. Księżycowa 1
01-934 Warszawa

Sekretariat:
telefon:  22 834 93 35
e-mail: info@aeroklub.waw.pl
godziny pracy: Pon. – Pt. godz. 9:00 – 17:00

Polityka prywatności
Designed by Digy © 2019 AEROKLUB WARSZAWSKI All rights reserved.
System do zarządzania ATO i CAMO dostarcza Evionica.com
TOP